Udskiftning af bruger:

Opret den bruger der skal erstatte en anden bruger som ny bruger på systemet.

Gå i detaljer for den bruger der ikke skal benyttes mere og vælg at slette brugeren. Denne sletning skal fortages med det samme for ikke at der skal udløses en faktura for den nyoprettede bruger!


Hvis brugeren allerede er bruger af systemet på et andet regnskab er det vigtigt at fulde navn, email og telefonnr udfyldes, så vi har en mulighed for at se det er samme bruger, da vi ellers vil opkræve for 2 brugere.


Udskiftning af administrator:

Hvis brugeren der skal overtage administrator erhvervet ikke eksisterer, skal denne bruger først oprettes i systemet. Dette gøres som en normal bruger.

Herefter sendes en e-mail til sd@skovbodata.dk med information om at I ønsker at skifte administrator. Mailen skal indeholde følgende oplysninger: brugernavn på administrator samt fuldt navn, adresse, mail og telefonnummer.

Den nye administrator skal herefter gå i administrator menuen og slette den gamle administrator såfremt denne ikke skal have adgang til systemet længere.